Starsza blondynka z dużymi piersiami nago C016

Sąsiadka to pożądany skarb

Sąsiadka to pożądany skarb



Mówią, że dobra sąsiadka to skarb, gdy trzeba pożyczy cukru, przypilnuje dzieci. Tak więc warto czasami wypić z nią dobrą kawę, bo wysłucha, doradzi, pomoże w potrzebie.Myślę,że trafił mi się taki skarb, gdy spotkałem na schodach kobietę mieszkającą piętro niżej i zdecydowałem się zaprosić na kawkę...




W czasie naszego spotkania, tak pokierowałem rozmową, że zaczęliśmy rozmawiać o jej ubraniu. Niczego nie podejrzewając złego, zgodziła się w czasie rozmowy, tak mimochodem pokazać jakie ma pończochy, tak odsłoniła sukienkę, że zobaczyłem zapięcia od paska. Jednym słowem podniecające początki.


Pas do pończoch Ava 740

Takie to moje osobiste dziwactwo,że zacząłem rozmyślać na tym, jaki akurat nosi pasek do pończoch, jaki on jest. I jak pokierować rozmową, aby zgodziła się chętnie uchylić rąbka tajemnicy.... A że przy okazji trochę więcej pokaże, to inna sprawa.

Sąsiadka była coraz bardziej ochotna w odsłanianiu siebie, jakie nosi ubranie. Gdy rozmowa zeszła na temat biustonoszy, chętnie pokazała jaki akurat ma nałożony biustonosz. Tak oto stanął mi przed oczami seksowny widok, że autorytatywnie stwierdziłem, że ma czym oddychać.



Pokazałaś mi już stanik, a majtek nie można. Chętnie bym zobaczył cały komplet bielizny, jak się prezentuje na Twojej figurze... Po tych słowach chwilę się zastanawiała i wstała, obróciła się tyłem do mnie i podniosła sukienkę dość wysoko, abym zobaczył całe majtki, a później obróciła się przodem... Chwilę tak postała, i opuściła sukienkę.


Na następną kawę udało mi się namówić, aby ubrała się tak bardziej wizytowo, tak jakby wybierała się do pracy, lub teatru. A wiadomo w takich sytuacjach kobieta ubiera się bardziej gustownie czy seksownie. Jak traktować można taką sąsiadkę, która wizualnie mi się podoba, ba wręcz ubrała się tak elegancko podświadomie, aby się podobać. A po preludium na poprzedniej kawie, będzie świadoma, że pokazywanie się w bieliźnie to jest coś normalnego w tej naszej sytuacji.

Na samym początku zaproponowałem, że przy okazji będzie taka mini sesja fotograficzna, bo każda szanująca się kobieta powinna mieć swoje fotki i zaprzyjaźnionego fotografa.
Tradycyjnie, na samym początku zaczęło się od jej nóg i pończoch, chęć zobaczenia w całości, jakie dziś ubrała. To tak na samym wstępie, w czasie picia kawy, osłoniła spódnicę, aby uchylić rąbka tajemnicy.




Zaczęło się przedstawienie, na pierwszy ogień poszła garsonka, zaszła taka potrzeba sfotografowania jej w czasie zdejmowania, aby pokazać jaka jest bluzka, w dalszej kolejności wypadało by zdjąć bluzkę i spódnicę, aby pokazać się w bieliźnie.



No i cóż takiego dziwnego będzie w pokazaniu swojej bielizny, skoro już pokazałaś poprzednio, musiałem tak powiedzieć, aby ją uspokoić i zapewnić poczucie bezpieczeństwa...
Na fotkach prezentowała się → Pani Rosemary 

Znajoma w bieliźnie

Po zdjęciu czarnego paska i pończoch , pozostała w podobnym czarnym biustonoszu i majtkach. Po chwili poprosiłem o odchylenie ramiączek, aby lepiej wyszła na następnej fotce,  a po chwili o rozpięcie stanika i przytrzymanie przy biuście, aby piersi zakryć. Po chwili uznałem, że ta część garderoby jest już niepotrzebna i można ją spokojnie odłożyć. Podobny los na raty spotkał jej majtki, stopniowo zsunęła do kostek i po chwili wyswobodziła się.

Po chwili przeglądaliśmy różne sklepy online z modą, i pomogłem jej wybrać moim zdaniem seksowne ubranie:
1. Koronkowa czarna bluzeczka doskonale dopasowana propozycja do reszty zestawienia → Zobacz tutaj
2. Spódnica czarna gładka idealnie dopasowana do kompletu, mocne wycięcie z boku, odsłania ponętne uda i dodaje niezbędnego seksapilu. → Zobacz tutaj
3. Pamela B-222 elegancki, czarny biustonosz balconette zniewala misternym, kwiatowym haftem. Przejrzysty materiał dodaje niezbędnej pikanterii przyciąga spojrzenia mężczyzn. → Zobacz tutaj
4. Pamela F-209 czarne stringi z haftem mile mnie zaskoczą, tak myślę.Czarne stringi z haftem zapewnią kobiecie poczucie pewności siebie i kobiecości, a odsłonięte pośladki dodadzą miłych wrażeń. → Zobacz tutaj
5. Pamela P-222 elegancki, wysoki czarny pas do pończoch to doskonale uzupełnienie zmysłowej bielizny, niezbędny do kompletu → Zobacz tutaj
6. Czarne pończochy do pasa, wykonane z przędzy typu Lycra oplatana, matowe, w części górnej doszyta ozdobna koronka. → Zobacz tutaj
7. Do kompletu czarne szpilki stają się nieodzowne → Zobacz teraz


Komentarze