Starsza blondynka z dużymi piersiami nago C016

Fotografia dowartościowuje kobiety

















 Domowe stylizacje

  "Dla mnie seksowny strój musi być przede wszystkim wygodny. Jak koronkowy biustonosz będzie mi się wrzynał pod pachami, a bluzka odsłaniała brzuch to nie będę się dobrze czuła. Gdy zaproponowałam mężowi przebierankowy eksperyment, najpierw wysłuchałam propozycji pozowania do zdjęć: - bez ubrań, w bieliźnie, - w bieliźnie i szpilkach."

Tak oto można pokazać jak leży na nas biustonosz, tylko wypada znaleźć odpowiednią grupę , czy stronę na anonimowe pokazywanie ...



Po kilku minutach śmiechów, mój mąż miał jednak gotową wizję mojego stroju. - Załóż tę czarną sukienkę tubę, czarny golf, buty z kokardkami i koniecznie perełki - rzucił przez ramię i wyszedł z domu. Nie mam czarnej sukienki, tylko brązową, golfów nie znoszę i nie mam żadnego, a co do perełek nie miałam pewności, czy chodzi o naszyjnik, kolczyki, czy może bransoletkę.



 "I zapytał, czy przemyślałabym by zostać jego modelką do tej sesji, bo jestem fotogeniczna i mam dobra figurę. byłam zaskoczona, powiedziałam że pomyślę o tym.
kusząca propozycja, miałabym fajne zdjęcia, wiem że on jest dość zdolny a ten konkurs to niby jakaś szansa dla niego, w jego oczach. ale ja nie uważam że mam dobrą figurę, mam owszem niezłe piersi i biodra, ale np prawie zero talii i krótki nogi ... 166 cm mierzę... no i wiem , że oczy mam ładne. ale kurczę, to kolega, jak ma mnie tak fotografować to już potem dziwnie będzie ... nie sądzę żebym się mu podobała jako kobieta, potencjalna partnerka, nie sądzę ...."

Podobny wpis : Naga moda i szyk.





Komentarze